sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Jalka.

Jalka on seisomiseen ja kävellen liikkumiseen käytettävä raaja Jalkoja on useimmilla eläimillä parillinen määrä.Pystyasennossa kulkevalla ihmisellä, samoin kuin muilla kädellisillä jalkoja on kaksi.
Minullakin on sellaiset,mutta vasen on petturi. Olet ollut mukana syntymästäni saakka, ja silloin annoit ymmärtää olevasi kaverini,mutta petit minut ensimmäisen kerran ollessani kolmevuotias.Katosit altani kun tulin alas portaita-siis pää auki ja parku päälle.Kuusivuotiaana sama juttu, ja minä läpi porraskäytävän ovenlasin, ja siitä muistona vieläkin arpi otsassa. Kouluaikana iskit taas, tappelin välitunnilla (Terve Strengelin Karri), putosin lumikasasta ja murruit, no se siitä. Armeijassa päästit kyykäärmeen puremaan itseäsi, mutta jaksoin silti uskoa kaveruuteesi. Jostain syystä rauhoitut useaksi vuodeksi,kunnes talven 2004 pikku-joulujuhlan jälkeen (jossa olin pitänyt upean koulutus ohjelman-sanon minä) iskit kun tulin alas bussista. Taas menin turvalleni suoraan jalkakäytävälle ja naama auki.Lopullinen niitti tuli, kun lykkäsit itsesi valkoisen Mitzun pyörän alle 14.5.2010, ja päätit mennä ihan kappaleiksi. Nyt olen leikkauttanut sinut kolmasti,mutta sinä päätit lahjaksi antaa minulle hermosäryn ja halvaannutit osan sääreni pohjelihasta.Kuitenkin olet osa minua, niin annan sinulle vielä mahdollisuuden. Luovutan osan selkälihas-hermoa, ja siirrtätän sen sinun tuhoamaasi pohjelihakseen. koska uskon vielä yhteiseen taipaleeseemme. MUTTA jos nyt et tokene pyydän Ortobedia ottamaan esille, Luusahan, sakset , puukon ja häivyttämään sinut kalajauhoksi. Ystävyydellä minä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti